https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/?D;a8cdf50b-1243-476b-9959-5e38eae6505e
Osoba właściwa do załatwienia sprawy:
Ewa Solińska
pok. nr 15
Podstawa prawna:
– ustawa z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 584 ze zm.),
– Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 23).
Wymagane dokumenty:
– wniosek CEIDG-1 o zmianę wpisu,
– dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport lub inny dokument na podstawie którego może być stwierdzona tożsamość)
Opłaty :
Brak opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Przedsiębiorca jest obowiązany złożyć wniosek CEIDG-1 o zmianę wpisu w terminie 7 dni od dnia zmiany danych o których mowa w art. 25 ust. 1 i 5 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej powstałych po dniu dokonania wpisu do CEIDG.
Organ gminy przyjmuje wniosek o zmianę wpisu w CEIDG, potwierdza tożsamość wnioskodawcy oraz wydaje przedsiębiorcy potwierdzenie złożenia wniosku.
Następnie obowiązany jest przekształcić wniosek na formę dokumentu elektronicznego i przesłać do CEIDG nie później niż następnego dnia roboczego od jego otrzymania. Przekształcony wniosek na formę elektroniczną opatruje się podpisem profilu zaufanego upoważnionego pracownika urzędu gminy.
Jeżeli wniosek zostanie zwrócony z CEIDG ze wskazaniem niepoprawności wówczas Wójt wzywa wnioskodawcę do skorygowania lub uzupełnienia, wskazując uchybienia, w terminie 7 dni roboczych pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania
Tryb odwoławczy:
W przypadku złożenia przez przedsiębiorcę wniosku o zmianę wpisu w CEIDG, organ gminy nie wydaje tu żadnej decyzji ani postanowienia z możliwością odwołania.
Wniosek do pobrania: