Osoba właściwa do załatwienia sprawy:
Agnieszka Bobrowska
I piętro, pokój Nr 31
Podstawa prawna:
1. Uchwała nr XV/78/11 Rady Gminy Chorkówka z dnia 29 listopada 2011 r. w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Chorkówka na lata 2011-2032
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony formularz wniosku.
2. Aktualny dokument własności działki, z której zostały zdemontowane odpady azbestowe.
3. Mapa z zaznaczonym budynkiem mieszkalnym lub gospodarczym, z którego zdemontowano odpady azbestowe.
Opłaty:
nie dotyczy
Sposób załatwienia sprawy:
Na podstawie złożonego wniosku Gmina Chorkówka dokonuje bezpłatnego odbioru i unieszkodliwiania zdemontowanych odpadów azbestowych od mieszkańców Gminy Chorkówka.
Tryb odwoławczy:
nie dotyczy
Termin załatwienia sprawy:
Odbiór odpadów azbestowych realizowany jest raz do roku, w miesiącach letnich ( czerwiec, lipiec). Odbiór zdemontowanych odpadów realizowany jest zgodnie z kolejnością złożonych wniosków. Ilość odebranych odpadów w danym roku zależna jest od środków finansowych jakimi gmina dysponuje na ten cel.
Inne informacje:
Złożenie wniosku o odbiór i unieszkodliwianie odpadów azbestowych, następuje wyłącznie po uprzednim demontażu odpadów azbestowych.
Pobierz:
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych